Godmorgon världen

Fick en skön sovmorgon idag. Gustaf vaknade 09.21 ;-) det va välbehövlig vill jag lova. Filippa sover fortfarande så Gustaf och jag ligger fortfarande i sängen och myser. Gustaf är helt tokig i alla de här apparna talking Tom och Pierre :-)
Han tar ipaden och öppnar upp den och bläddrar fram till det han vill. 17 månader och redan highteck, haha vart är världen på väg? ;-)
Och Filippa, jag måste bara visa er. Satt just och gick igenom bilderna i kameran och hon har varit igång med den här appen man förvränger ansikten igen. Och jag dör, så himla kul!!

Idag efter lunch ska vi möta upp Isabelle och hennes dotter i lekparken.
Så nu tänkte jag sätta igång långkok här, köttgryta med morötter och potatis som jag saknat väldigt mycket :-)
Ha nu en fin dag! Kramar
Ps. Ikväll kommer H hem igen, tre dagar går fort. Och med sig har han svärfar...


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så rolig hon är.

2012-03-07 @ 10:24:55
Postat av: malin djupström.

haha vilka roliga bilder :D



sv: haha ja då får jag nog se till att inte duscha så ofta, så tråkigt att färgen försvinner så snabbt ju :( Och angående mitt inlägg om nagel pausen så gäller det självklart inte dig, så när du kommer hem ska du få fina naglar om du vill :D Ha det så bra, kramar!

2012-03-08 @ 22:54:46
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0