Uppdatering om läget...

Inte nog med att Gustaf har kräkst sedan i fredgas 
så har nu Filippa åkt på samma virus/infektion.
Gustaf har legat inne på sjukhuset med dropp i två dagar du
och igår gjorde tyvärr Filippa honom sällskap :-(
Det är helt otroligt. Gustaf har/har haft, han är på bättringsvägen,
Infektion/virus i öron, hals, mage och har varit helt utorkad pga allt kräkande.
Och nu har Filippa sedan igår morse haft kraftiga kräkningar, feber och diareer.
Varför, Varför skulle det just hända nu, nu när Philip och Bella är här.
Synd, men som tur är klara de ju sig själva och befinner sig nu på Blue Laoon.
Jag är inte ett dugg avis, yeha right!
Som ni kanske förstår får vi inte åka hem imorgon som planerat utan
läknarna har avråddigt oss och kommer istället åka hem på Söndag.
En midsommar på sjukhuset fick det bli.
Men men sånt är livet, men det jag bryr mig inte så värst mycket om det
utan om är att mina små änglar ska bli friska
och det är nu, är bara såå jobbigt att se dem lida, men de är så
duktiga båda två. Tålmodiga och förstående.
Så är läget just nu, helvete säger jag bara.
Jag är hemma och plockar lite för imorn kommer städerskan.
Ska ta mig en snabbdusch och sedan åka tillbaka till sjukhuset
och göra mina älskade sällskap.
 
Tusen tack för alla hälsningar, de värmer, mycket!!
Hoppas ni har det bra därute och va rädda om varann,
man vet aldrig vad som händer...
Hoppas få se er såhär glada och busiga snart igen <3

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vi tänker på er,tråkigt och vilken otur att det blev så här hoppas det snart är över.alla hälsar till er alla. Kram

2012-06-20 @ 13:19:52
Postat av: Mamma..

Hoppas trollen snart blir bra, tänker på er allesammans..Puss & Kram

2012-06-20 @ 13:41:48
Postat av: Frida

Nae vad tråkigt :( Tänkte på er igår och undrade hur det var med Gustaf :( hoppas att båda dina hjärtan blir friska fort. Skönt att se får den bästa vården iallafall, även om det aldrig är kul att vara på sjukhuset! Kramar från Frida och Vidar <3

2012-06-20 @ 14:21:22
Postat av: Emma

Nae fy, inte kuul. Hoppas dom kryar på sig snabbt. Man tycker ju så synd om dom små när de e sjuka. Usch, krama dom från mig. Så hoppas vi att vi får ses snart, pigga o glada. <3

2012-06-20 @ 21:31:48
Postat av: Helene o Tommy

Tänker på er <3 Kramar

2012-06-21 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0