Maxi med Carina

Hej på er!
Korvstekningen är i full gång, Filippa har begärt korv med bröd idag. Efter en lätt men god lunch ska jag söva Gustaf för att sedan snygga till mig lite och åka och möta upp Carina på Maxi för att handla inför morgondagens 60-års kalas. Det blir exotisk planka och jag har fått den äran att hjälpa till. Så imorgon bitti styr vi kosan till Kummelby lite tidigare än de övriga gästerna för att fixa iordning allt gott :-) kommer bli en jätte rolig dag. Hoppas bara regnet håller sig borta så alla barn kan busa på gräsmattan. Nae mina fina, korven ropar. Ha en fin dag!
Ps. Följ mig på instagram vettja, Angelicamadelene, började igår :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0