Om 13 dagar...

...ligger vi på Maltas stränder och har det skönt. Äntligen lite sommar, sol och bad. Ni får ursäkta mig men är så himla trött på det här vädret. Inte en enda dag med klarblå himmel, sol och värme. Har inte ens badat i Sjö i år :-( Jag blir bara så ledsen när vi bestämt oss för att njuta av sommaren i Sverige och så blev det såhär. Jag vet, inget man kan styra över men va fan. Det behöver inte va sol o varmt varje dag men, kallt i luften, regn o moln jämt. Men men sånt är livet :-) Snart ska vi och barnen få bada igen. Då på Malta i det 29 gradiga Medelhavet, härligt! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka ut till skärblacka för bus med de bästa...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa det ska bli riktigt skönt, får hoppas på solskenet väder.:)

2012-07-21 @ 20:39:19
Postat av: Mamma

Jaa det ska bli riktigt skönt, får hoppas på solskenet väder.:)

2012-07-21 @ 20:39:22
Postat av: Anonym

Solsäkert ska det stå. :))

2012-07-21 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0