Sköna Söndag


Filippa hittade en svensk tjej i lekparken, något år yngre än henne.
De busade om kring jättelänge, hoppas de ses flera gånger...

Och här skulle det kommit massa mer bilder från de senaste dagarna
men det är för många som är här på Mc Donalds och tattar WiFi :)
Så det går inte ladda upp bilder, får bli imorn istället när vi får internet i lägenheten.
Kul att ni tycket lägenheten va fin. Och JA mamma det är på markplan med stor uteplats runt huset
och inhängnat så inte nån kan komma ut eller in :)
Perfekt så barnen kan leka ut, ska skaffa lite leksaker de kan leka med
när det blir lite varmare här vartefter.
Nu skiter jag i det här eftersom det inte funkar, tar och knatar hemmåt istället.
Tänkte gå förbi affären och köpa med lite gott och göra en
kycklingpaj med massa gott som
jag snott receptet från Johanna, en tjej här på ön.
Senare ska Henka till Erik och spela en turnering så jag och barnen
får kolla film och mysa :)
Ha nu en superskön Söndag! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Kul att se lite bilder. Längtar att få se hur ni har det.Hoppas filippa hittar fler tjejer som är från sverige.

2012-01-22 @ 17:05:20
Postat av: Anonym

Hej hoppas ni har det bra.Om du googlar på Svenskklubben på Malta så får du fram vad de pysslar med och var, jag pratade med han som bor nere på Malta han bodde på den lilla ön men jag kunde ju inte svara på vilken ö du bodde på men han hänvisade till den här sidan. Han håller mycket på med musik så han är i SVerige ibland med sin kör så då har han varit förbi på mitt jobb, Hoppas du blir lite hjälp de verkar ha lite aktiviteter som kanske kan passa

2012-01-24 @ 06:06:57
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0