Semeldagen

Idag är det dagen för semlor. Men här finns det ju inga semlor :-( Föresten, Kaisa, sist vi sågs tyckte jag att du sa att du skulle ge dig an att baka semlor :-) hoppas du gör det och sparar en till mig, hihi! Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR semlor!!
Idag hade jag faktiskt tänkt mig att gå bort till Funland som ligger precis nedanför oss, så barnen får leka av sig lite. Kosta visst bara 2.50€, perfekt!
Vad har ni för er idag, förutom att svulla semlor :-) Nu ska jag äta frukost och sen blir det duschen och Gustaf får bada i tvättbaljan :-) Filippa sover som en stock fortfarande. Ha en fin dag...

 


Kommentarer
Postat av: K - livet på Malta & som mamma

Hahaha va söt du är Angelica :) TACK!



... Vi får väl se om de blir nån semla över till dig ;D

2012-02-21 @ 12:27:37
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Ja visst måste man passa på att äta semlor i dag, det blev semletårta på jobbet.

2012-02-21 @ 16:54:15
Postat av: EMELIECATRINE

Får man vara nyfiken och fråga vad ni gör på Malta? Är det semester eller något helt annat? =)

2012-03-08 @ 23:33:23
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0