Nu har vi laddat upp med frukt igen :-)

Hej på er! Vi är just hemkomna från Funland, barnen har fått leka av sig lite. På vägen hem gick vi förbi och kollade om våran favvo buss med frukt och grönt va tillbaka, den har nämligen inte varit där på två veckor. Jag fråga lite fint vart hon varit, och stackarn hade varit sjuk i två veckor. Men hon va så glad att hon va saknad :-). Sen kom det en kvinna fram till mig och fråga om inte vi bodde i pendergardens? Jaa sa jag. Jag såg dig när du slängde skräp förut sa hon :-) sen fortsatte hon, jag har letat överallt efter en vagn med tre hjul och peka på Gustafs, men inte hittat nån. Och eftersom jag vill sälja våran va jag snabb och sa att hon fick köpa den. Och hon sken upp som en sol och sa, jaa gärna. Hur mycket? Ja den kostar tre tusen sa ja. Men säg ett pris bara sa hon, jag tar den. Ehh, jaa, tusen sa jag lite försiktigt. Va? Bara sa hon. Så hon ska köpa vagnen den 21 Mars när vi åker hem, gissa om jag blev glad. Hon bodde granne med oss också. Och hennes son va sex månader. Så nu hoppas vi på att den vagnen jag vill ha i Sverige finns i lager :-) En mycket bra dag på affärsfronten, hihi! Vad har ni för er denna onsdag? Här blir det nu film och mys med fruktsallad. Njut dagen, den kommer aldrig mer igen...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Bra där, men det lät som du kunde fått mer! Alltid klurigt med att sälja saker. Men en sådann lycka att få tillbaka lite pengar i mellan alla utgifter. Smaskens med frukt, köpte oxå gubbar i dag, 10kr på citygross. Kram kram

2012-02-22 @ 15:53:46
URL: http://http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - pågående barntävling

Svar: Åh, de var jätte fina uggledekorer. Jag beställde från en hemsida igår, så de är påväg hem till mig nu =)

Men kan ju kika in de på village ändå. =)



Vilket gott fruktfat. Blir riktigt sugen.

2012-02-22 @ 17:52:55
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0