Gustaf är lättroad :-)

Filippa drar runt Gustaf i tvättbaljan här. Och han tycker det är väldigt roligt :-) Själv pratar jag med Rebeca, barnens kusin, på skype. Hon och hennes kille kommer hit på Söndag och ska vara här i en vecka under hennes sportlov. Ska bli jätte kul. Är det nån som har några tips vad vi kan hitta på så här års, det går ju inte direkt att bada va :-) Och jag vet ju att det är några inbitna Maltabor som läser bloggen så jag tänkte, lite tips tack!

Nu blir det lunch här, pasta carbonara :-) sen tar vi en promenad i solskenet bort till lekparken! Ha en fin dag! Kram från mig


Kommentarer
Postat av: K - livet på Malta & som mamma

Ni kan alltid åka till Valletta & visa huvudstaden, en sväng till Medina (gamla huvudstaden) ganska ballt att se & passa på att fika på Fontanella :) Ni kan hyra bil & ta er över till Gozo, kolla in tex azure window!! eller varför inte ta en utflykt till Naxxar & äta lunch på fina Palazzo parisio (mysigast om de är fint väder så man kan sitta i trädgården) .. där har du lite småtips iaf :) alltid roligt med besök så man får leka turist ;) Kram

2012-02-21 @ 03:17:46
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0