Busungen åt en smarrig frukost :-)

Haha jädra skitunge säger jag bara.
Han har gått ner från min säng utan att jag märkt det och ut i vardagsrummet och där hittat Filippas godispåse och popcornskålen vi somnade ifrån igår :-) Överlycklig!! Och när jag kom ut och såg honom såg han så full i fan ut :-)
Haha sötnos, så nu blir det bad. Filippa som älskar gelé, nappar, björnar och choklad. Ni kan ju tänka er hur han såg ut om händerna. Smakat lite på varje och lagt tillbaka, jag kan inte annat än att skratta :-)

Jag fråga han om det va gott och då kör han ner huvudet i skålen  :-)


Nöjd kille!!

Nu blir det bad, innan den riktiga och mer näringsrika frukosten :-)
Nu fick ni er ett gått skratt så här på söndagen.
Dagens väder ser lovande ut, så härligt,
hoppas 'vintern' är över nu och att våren är här!
Vi får se vad dagen bjuder på. Ikväll ska vi gå på Blue elephant, en thailändsk restaurang.
Som vi saknar spicy hot här nere så hoppas de håller klass med dem :-)
Njut söndagen och lämna gärna ett spår,
ni har ju nästan dubblats sen vi kom ner hit.
Så Hilma kul, villka är ni? :-)


Kommentarer
Postat av: K - livet på Malta & som mamma

Tack söta rara Angelica! Hur var gådagens playdate? Kram



2012-02-26 @ 08:13:31
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Postat av: Mamma!!!

Jaa han är en riktig spjuver den där lille killen :) Kramar

2012-02-27 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0