Sex från instagram

Bjuder på några bilder från veckans instagram. Följ mig gärna där @angelicamadelene

Det rullar på här hemma, flytten är i full gång. Och jag frågar mig själv hur jag hade tänkt att få med mig alla våra kläder i tre handbagage o en extra 15kilosväska. Tror jag får tänka om där. Får bli att checka in en till :-)
Dagen börjar med en slapp timma i soffan framför Nyhetsmorgon. Ska snart rensa o tömma min garderob. För att sedan käka lunch o sedan hämta prinsessan som sovit hos Farmor o Staffan inatt. Därefter ut till skärblacka för att vara barnvakt till busbarnen mellan 14-18. Och kvällen avslutas med middag i Linköping. En härlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0