Sorry mina trogna läsare...

...för en kass uppdatering! Det ska bli bättring, lovar.
Igår tog vi bussen till den gamla fiskebyn Marsaloxx för att gå på marknad, alltid lika mysigt. På vägen hem svullade vi i oss Pizza Hut, gooott!!
När vi kom hem lämna vi grabbarna hemma och vi brudar drog ner till playan och hade det skönt. Filippa badade, skulle tippa på att det va 18 grader :-) ingen badkruka där inte! Väl hemma gjorde mästerkocken,asså jag :-) kycklinggryta med ris och det blev minst lika gott det. När barnen somnat blev det kort lir, Jim Rummy ;-) Och jag vann, WIIII. Och sedan när även pensisarna somnat slängde både Henka och jag oss i soffan och såg NHL och Efterlyst. Idag har vi varit borta i The point och shoppat lite, eller mamma och mormor snarare :-)
Efter en dag på stan är vi nu hemma och vilar upp oss lite, jag ska springa ner till affären och handla lite till kvällens middag som blir Pannbiff, potatis, gräddsås, morötter och smörgåsgurka :-)
Bjuder på några bilder på barnen som är ute och busar på gården. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Längtar!! <3<3<3

2012-04-02 @ 19:52:25
Postat av: Sabina

Genom vilket bolag skaffade ni lägenhet nere på Malta? :)

Håller själv på och kollar lite lägenhet just nu nämligen men det är så mycket lättare med tips ifrån andra som redan vart med om de, haha :)

2012-04-03 @ 19:16:08
Postat av: Anonym

Sv till Sabina:

Våran mäklare heter Robert och jobbar för Perry.

Jätte trevlig och hjälpsam kille, kan jag rekommendera :-)

Lycka till med allt, vi kanske ses! Haha!

2012-04-03 @ 20:12:38
Postat av: tessan

Så nu är jag på tisdag i bloggen! ;) Har du facebook??? kram

2012-04-03 @ 21:56:10
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0