Romantisk middag för två

Jaa det va va det blev idag när Henka kom hem. Både Filippa och Gustaf somnade som stockar båda två. Gustaf var jätte trött redan vid kvart i sju så jag smet in och sövde honom och när jag kom ut så har Filippa slocknat på mattan. Det måste vart allt bus i lekparken idag. Över fyra timmar med massa skoj. Fanny och Filippa gjorde allt, åkte rutchkana, lira fotboll, kurragömma, gosa med katterna och gungade. Det va en helt perfekt dag. Och det visade sig ju ikväll, somnade sött av allt bus och mys. Och då får krama och pussa på pappa imorn :-)
Mer pussar till mig idag. Blir en riktig myskväll, bara han och jag, härligt!
Till middag hade Henka beställt sin favorit, pannbiff, potatis, gräddsås, morötter, gurka o lingon. Och det va såå gott. Mys kvällen för det ska jag göra. WIIII


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det såg gott ut. Skönt att du har fått hem Henric

2012-04-12 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0