Pavi Shopping complex, Qormi

Idag tog Isabelle och jag ned oss barnen och hoppade på bussen till Valletta för att sedan byta till 62an som tog oss till Qormi och Pavi.
Maltas största supermarket med över 5000 kvm. Det är lite mer som Maxi hemma i Sverige. Med dammsugare, kökstillbehör, tält, grillar, jaa you name it ;-) kanon tyckte vi. Dit får det bli en tripp en gång i månaden och köpa på oss lite.
När vi kom hem slängde jag båda barnen i badet och jag passade på att plocka ordning lite. Nu sover de sött båda två och jag tänkte sätta på en HÖÖK film :-)
Imorgon ska vi träffa fina Fanny för en glass på vårt favvoställe och bus i lekparken, ska bli jätte kul.
God natt på er


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

ha det så bra. Hunden skall få ett koppel nu.Du förstår vad jag menar.

2012-04-11 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0