Pappa och dotter kickar boll

Idag har det varit jätte skönt väder ute. Och inte nog ned det så vaknade Gustaf som en ny människa, gårdagens feber va som bortblåst. Vi skulle åka och köpa cyklar men affären va stängd så imorn efter fem åker vi dit istället och shoppar. Hyresvärden skulle va där då och ge oss disscount :-) gött!
Dagen i övrigt har vi promenerat i olika områden och kollat på hus, svullat pizza hut och på kvällen fick vi super mysigt sällskap av Erik och Fanny, som tur var hade jag precis kommit hem från affären så jag slängde ihop en fruktsallad och bjöd herrskapet på :-) Vi mumsade, tittade på mästarnas mästare och pratade om allt mellan himmel och jord, mys helt enkelt!
God natt

 


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Skönt att Gustaf mår bättre. Det är jobbigt när barnen är så små och sjuka.Ni får ha det så bra.

2012-04-15 @ 22:58:48
Postat av: Jennifer

ser ut som att ni bor i ett väldigt fint område :)

2012-04-16 @ 17:39:05
Postat av: Angelica

Sv till Jennifer; jo vi bor i ett jätte mysigt område som heter pendergardens i S:t julians och är ett nybyggt komplex.

Men mysig innergår och vi trivs kanonbra. Då vi bor på bottenplan och då har egen inhägnad går så är det perfekt, bara släpat barnen så kan de leka hur de vill :-)

2012-04-16 @ 17:44:43
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Jaa jag hoppas verkligen sommarvärmen kommer tillbaka. Jag får besök imorgon så det vore tråkigt om det belv regn och kallt :(



Vi gick till Intercontinental som ligger i Paceville. Hotellet är så stort så vi gick bara och la oss där, så länge som det finns lediga solstolar så tror jag det är lugnt. Men vi åt ju lunch där och så också (restaurangen ligger precis vid poolen. Men i slutet av maj kan man nog bada i havet. Jag kan säga att Intercontinentals pool var JÄTTEkall haha.



Hur kunde ni se mästarnas mästare förresten? Jag försökte kolla på svtplay men det stod att det inte kunde visas (för att jag är utomlands)..



Hoppas allt är bra :)

2012-04-18 @ 22:55:25
URL: http://varsomhelst.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0