Lidl, San Gwann

Idag har vi promenerat till Lidl i San Gwann, grann staden. Jag drog med mig Sandra, Jonas och Dolly och började traska. Gata upp och gata ner. Och efter cirkus 20 minuter va vi framme. Det jag ville ha dagen till ära som jag hade sätt i deras reklam var tulpaner 10p för 2.9€.men icke hade de de. men kom hem med lite annat smått och gott, bl.a. torrvaror, hushåll- och toapapper. Men dagens bäst inköpt var nog traktorn till Gustaf. Ni ska se när vi är på stranden och han ser en traktor, han löper direkt och tar den. Så en egen va nått som behövdes ;-)
Nu ska jag ladda upp med lite kvällsmat. Varken Filippa eller jag va sugna på någon mat så hon föreslog lite rostade mackor, smoothi och te, så det får de bli :-) smidigt och gott!

 


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Kul att du hittade en traktor till Gustaf.

Han får komma och åka med Staffan på tomten det skulle han nog gilla.

2012-04-09 @ 19:14:22
Postat av: Liisa

Åh tack så mycket fina du! Japp det är tub, ett av dom många kraven jag hade på min klänning ;P Tycker också det är så himla fint.

Tack igen!

Kram Lisa

2012-04-10 @ 10:41:42
URL: http://li5a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0