Klara, färdiga o kryp.

Okej jag ber om ursäkt på förhand för den usla bildkvaliten.
Men bilderna är tagna med min mobil och det va ganska mörk
och när han kom närmare blev det svårare då jag satt och åt.
Och mobilkameran är ju sjukt seg ;)
Men det va så himla kul att se och uppleva.


Han började i mitten av mattan framför teven...

på väg till crosstrainern...





men veden är mycket roligare...



men sladdar är ju roligast...

;)



nu har han fått syn på Swea eller tissen som han säger :)





på G och ställa sig vid bordsbenet...

men upptckte att barstolen va bättre...

men min stol va allra bäst :)
Jag är så himla stolt och inte minst Gustaf.
Nu måste han bara tjocka på sig lite och fixa balansen
så knatar han nog snart...
För övrigt sitter han just nu under matbordet.
Har då krypigt från soffan :)
Men nu luktar det bajs så det är bäst att byta.
Ha en fin dag!
Ska hämta minneskortet av Sandra sen, då jag glömde det på matchen.
Så ska visar er massa fint och roligt ikväll!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

O så roligt det ser ut. Nu när han har kommit på att han kan förflytta sig, så kommer han att träna upp sin balans.

2011-09-02 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0