Hej alla fina! Hade en mysig dag i Götebor...

dsc_1385 (MMS)

Hej alla fina! Hade en mysig dag i Göteborg igår. Blev lite shopping i Nordstan å. En stickad tröja, ny plånbok och en BH :-) Jag skulle nog kunna köpt hur mycket som helst men diggar inte modet som är nu, helt osmakligt enligt mig! Men det va skönt att promenera runt Avenyn, gick sammanlagt ca 1 .5mil. Vi va på torget och kolla fina blommor och en sväng in till saluhallen, massa goda delikatesser men jag är så snål sådär så tittade bara ;-) Och såhär satte sig Gustaf inne på en toalett, hade precis knäppt loss han för att byta blöja och då passa han på, busfrö! Men nu ligger han i sängen och sover sött och jag passar på att titta VåraBästaÅr ;-) Efter det blir det städ av kök och vardagdrummet, sen ut i regnet igen och hämta skruttan på dagis. Sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda?! Ha en mysig dag i regnet!


Kommentarer
Postat av: angelica

Ja herregud haha! Tänk om man ändå kunde unna sig sån lyx! :)

2011-09-08 @ 13:25:25
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0