Har man världens bästa Farmor och Farfar e...

dsc_1396 (MMS)

Har man världens bästa Farmor och Farfar eller vad? En halv papperskasse med svamp, rensad och klar, mums! Tusen tack, jätte snällt! Idag har vi varit på HC och köpt paket till mina kusiner, Kasper o Jesper som fyller 15 bast :-) sen åkte vi en sväng till Ikea och hälsade på min morbror me familj. Och på vägen hem svängde vi förbi syrran för att hämta svampen. Shit asså det luktar så himla gott här :-) Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla lite tv och invänta fotbollen! Ha en mysig kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe..tack vad du är snäll...Det kan nog varit jag, för jag var där en snabbis...typ sprang igenom!

2011-09-14 @ 20:31:31
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0