Godkväll i regnet! Hittade den här bilden ...

dsc_0379 (MMS)

Godkväll i regnet! Hittade den här bilden när jag satt och kolla i arkivet. Gustaf är så himla lik min lillebror Philip när han va mindre, tycker nog han är lite lik min andra lillebror Oscar nu när jag tittar efter också :-) så härligt att se släktdragen <3 Idag har vi haft en urmysig dag hos Diana, Isak o gullgrisen Ebba. Det är så skönt att ha henne. Hon är också mammaledig, Ebba blir sex månader snart! Nu har vi presic lämnat Filippa hos Staffan o Carina så slipper hon åka med till Göteborg imorn. Vi skulle ju sovit på hotell idag men fanns inga rum centralt så vi åker halv sex imornbitti istället. Så Gustaf och jag ska göra Avenyn osäker mellan tio och halv fem ;-) ska bli kul att gå till lite butiker vi inte har här, Zara tex och kolla efter en superfin tröja på VeroModa som är slut i hela stan. Är det nån som har lite tips på vad vi kan göra och vilka butiker vi inte får missa så säg gärna till!! Nu är vi hemma och jag ska slänga av mig kläderna och hoppa i säng, klockan ringer 04.30 imorn, gäsp! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Kör försiktigt!!! å lycka till Henka!! kram

2011-09-06 @ 09:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0