Då har vi lämnar av Henka på IFK Kliniken ...

dsc_1382 (MMS)

Då har vi lämnar av Henka på IFK Kliniken och Gustaf och jag är på väg till Avenyn för lite shopping och lunch ;-) lite egentid, mys! Läkaren sa att jag kunde komma tillbaka efter ett, så det va skönt. Sa att det tog en halvtimme dit, så jag får en lång promenad, dock blåser det lite men det går. Måste bara hitta nån silvertejp så jag kan få fast Gustafs mössa. Han kastar av sig den hela tiden, grrr! :-) Ha nu en fin dag! Kram från oss.


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Ha det så bra.

2011-09-06 @ 10:34:09
Postat av: Emm

SV:Tack sötis!!



Skönt med lite egentid:)

2011-09-06 @ 10:36:42
URL: http://www.missemm.spotlife.se
Postat av: Tessan

Jag fixar absolut ett par snygga jeans till dig, inga problem! Hoppas jag är där bara, har inte schema för nästa vecka än. Kram

2011-09-06 @ 22:00:50
URL: :http://blogg.mama.nu/steinerwife/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0