Jag kan inte sova!! Har sätt Robinsonavsni...

dsc_1432 (MMS)

Jag kan inte sova!! Har sätt Robinsonavsnittet från i Torsdags och två gamla Beckfilmer och borde sovit för länge sen men icke. Kan ju kanske bero på de två energidrycken jag drack förut men ändå. Ligger och tänker på allt mellan himmel och jord. Jobb, som jag troligtvis inte har nått, dagisplats, Filippas kalas som krockar med resan, allt jag skulle behöva göra, alla måsten, tomten, Sverige/Malta? Jaa det är en himla massa som snurrar i mitt huvud just denna stund men nu vill jag sova. Jag bara tänker hur Gustaf vaknar om en tre fyra timmar och jag har inte sovit en blund :-\ Mormor ge mig en sömntablett!!


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Du ska inte dricka sånt skit :)

2011-10-22 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0