Veckans krubb.

Japp, nu ska prinsen få prova en ny kombination.
Blir pasta tricolori, kasler och broccoli.
Han ska nu få avsmakat och hoppas han gillar´t ;)
Men han har faktiskt ätit allt jag lagat, men smyga in en burkmat
när den hemgjorda var tillfälligt slut kunde jag glömma.
Så nu är jag fast vid mixern, vilket är bra ioförsig :)
Har nu också börjat med lite bitar i maten
och hoppas på att tänderna kommer snart, tror de är på G.
Tandköttet är rött och svullet och det lyser vitt så snart så...



  
Nog om krubbet, nu till en helt annan sak.
Jag behöver hjälp, som ni vet ska jag på bröllop den 11 juni.
Det första i vuxen ålder, så är lite skrajj faktist.
Vet ju inte riktigt hur man ska "bete sig", vilken klass det ska va på klänningen,
kasta ris eller ej, ja ni vet...
Så först behöver jag HJÄLP med val av klänning!!
Och snälla ge mig tips på nårga fina jag kan välja emellan...
Sen lite vett och etikett tack!!

Nu ska lillfisen få smaka smaten
och sen blir det en låångpromenad runt Svärtinge!
Njut kvällsolen och ha det så bra!
Kram från mig!

Ps. Snyggingen herself ;)
Hon va riktigt stolt när hon hade åkt brandstegen
och hade utsikt över hela stan.
Bör tilläggas att hon är höjdrädd. Men är det möhippa så är det ;)

Fler bilder från möhippan kommer och de får du bjuda på ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det var tur att jag hade lite alkohol i kroppen innan jag fick åka upp i stegen, men häftigt var det!! Vad gullig du är, huvudsaken är att du kommer, sen får du ha på dig o bete dig hur du vill! Det ska bli sååå roligt! Jag är så glad att ni kommer :D

2011-05-30 @ 20:01:54
Postat av: Sara

Oj, det var förstås från mig om du nu inte redan förstått det ;)

2011-05-30 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0