Godkväll därute! Har ni gjort som jag, sät...

dsc_0822 (MMS)

Godkväll därute! Har ni gjort som jag, sätt hockeymatchen? Sverige vann med 5-2 över Tyskarna, gött! Idag har vi gått en låång promenad. Gustaf och jag åkte till Emma och Melker när vi lämnat Filippa och hälsade på lite. Sen vid ett skulle E träffa Sandra för en promenad och det blev en redig en, 2 1/2 timma :-) Vi gick från Klockaretorpet till Skarphagen för att hämta upp S och hennes shaya, igenom Ektorp och till Filippas dagis på Klingsberg, köpte dricka i Ljura och sen hela vägen tillbaka. Riktiga hurtbullar va vi ;-) bra jobbat! Grillmonteringen gick åt skogen då det saknades grejer, så jävla förbannad. Vi har jämt sån otur. Får åka till Maxi imorn och prata med dem. Så fick steka allt istället, både kött och champinjoner men det gick de me :-) Imorgon blir det även att röj här hemma, förstår inte att man inte kan hålla efter när man sorstädat, ligger prylar överallt. Men imorn kör jag ett race och sen ska det fasen hållas :-) nu ska jag titta på Niklas, Niklas och de andra gubbarna i eftersnacket från matchen, diggar Vikegård stenhårt, en riktig Djurgårdare :-) God natt på er! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0