Lördagens shopping.

Asså jag bara älskar randigt!
Alla som känner mig är redan medvetna om det,
 men tycker det är jätte fint, fräsht ;)
Overall - 100% Bomull Body - 100% BomullTopp - 100% Bomull
De här fina hittade jag på Lindex och blev förälskad direkt.
En jätte mysig heldräkt, som verkligen har blivit hett bland både stora och små.
Sen två jätte fina bodysar. Tröjan är från stora avdelningen, fanns inte på
Lindex hemsida, men den jag köpte ser likandan ut fast i body :)

Sen blev det tre bodysar från Cubus. Kostade bara 49:- styck.
Så all gårdagens shopping gick bara på dryga 450:-
Sånt gillar vi när det är bra erbjudanden, på Lindex va det tre betala för två ;)

Idag har vi inte gjort så mycket.
Varit och slängt lite skräp och sen svängde vi förbi Pizza Hut :)
Henka va ju där förtsa veckan när det va nytt och då va det katastrof.
Pizzorna va brända, äckliga och så va buffen tom hela tiden,
så fort de fyllde på tog det ju slut på en gång + attläskemaskinen va pajj.
Men idag va mitt intryck ganska possetivt.
Vi åt buffé, 79:- med läsk och salladsbuffé.
Jag gillade två pizzor, en med tomat och mozzarella och sen
en med tacoköttfärs och majs. Men jag saknade
den som vi åt på Pizza Hut när vi va i Egypten,
det va med pepperonikorv på som tyvärr inte fanns på buffén.
Men det va faktist rätt gott. Så betyget idag blev tre AAA av fem :)

Henka åkte precis till träningen och Filippa ligger
i sin säng och kollar på film, mycket möjligt att hon sover.
Gustaf ligger i babysittern och leker med nallarna som hänger där.
Och jag ska nu sätta på Familjen Annorlunda och sen klockan
nio ska jag se En unge i minuten med skräckblandad förtjusning ;O

Ha en fortsatt mysig kväll!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så söt lilla Gustaf är.

Vem kan han vara lik?

Sin syster kanske.

2011-03-07 @ 22:02:05
Postat av: Sofie

så himla gullig gustaf är :D jättesöta ögon!

2011-03-08 @ 23:21:16
URL: http://sofiiees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0