Shopping.

Hej alla sverige suporters :)
Body - 95% Bomull,5% ElastanJoggingbyxa - 100% Bomull

Helgen shopping till Gustaf. Bruna mjukisbyxor med tuffa detaljer och
en turkosbrun body med bilar, jätte fina
Blev även ett par super tuffa jeans till gustaf, jätte mjuka och sköna.

Idag har Carina och jag varit runt och letat tyg som
vi ska sy gardiner av. Vi hittade båda två jätte snygga tyger.
Så nu kommer vi få vårfint hemma.
Jag ska göra en kappa till köket och som tur jag har
räcker det även till sovrummet.
Tyget går i turkos, beiget och vitt. Jätte frächt och modernt.
Carina tog med sig tyget hem så kan tyvärr inte visa hur fint det va.
Men jag lovar att ni ska få se när det är klart :)
Tack svärmor för en trevlig dag, det får vi göra om snart.
Fast nästa gång får det stå klädshopping på shemat :)

Nu ska vi kolla på fotboll.
Smaska på lite sursockrade bilar och dumlekola henka
köpte med sig från taxfreen :)

Hejja hem en sverige seger nu...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0