She´s painting

Idag har vi haft atelje här, målat och haft oss.
Annars har det varit en lugn dag med mycket film.
Filippa har sätt både Tjorven och skrollan, Kalle Anka och sista Shrek :)
Dagens lunch blev köttfärslimpa, potatismos, gräddsås och rivna morötter, mums!! Imorn är det dagistajm igen och hon längtar...


Färglatt och fint


Hon är så stolt att hon kan skriva sitt namn helt själv.


Filippa och jag målade med glitterfärgen tillsammans.
Vi målade av varandras händer. Och så tyckte hon jag
skulle måla ett fruktträd vi skulle plantera på tomten sen :)



  


Prinsen låg i babysitter medans vi målade.
Som ni ser lägger han på ett smile så fort kameran kommer fram :)

Föresten idag är det min svärmors födelsedag :)
Grattis så mycket till dig, hoppas du haft en bra dag.
Vad sägs som lite fikafirande imorn? Med ett och annat paket :)

Idag är det Djurgårdens sista chans i kvarten.
Tror de tar den då Ölvestad är tillbaka efter skada.
Håller tummarna, stenhårt ;)

Nu ska korven få lite mat och sen sova en stund.
Då tänkte jag, trot eller ej, baka lite frukostbullar :)
Med gott dinkelmjöl, pumpafrön och solroskärnor, gott och nyttigt.

Ha ni nu en fortsatt skön måndag!
Och grattis igen Carina :)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det lät gott. Kanske skulle få det receptet.

Jag vill att du ringer mig.

2011-03-14 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0