Hur sover ni?

Läste Therese´s blogg igår och där ställde hon frågan, hur sover ni?
Plus en bild på hennes dotter hur hon sov.
Och så här sover min knaskorv idag. Hon är helt otrolig.
Helst skulle hon vilja ha allt i sägen. När jag va inne för en stund sen för att kolla
om hon sov och isåfall stänga av filmen, låg hon såhär.
Med paraplyt uppfällt brevid sig :) haha sötnosen!



Men innan hon somnade sött bakade vi en sats kolakakor.
Det är en favorit här hemma, sega och goda :)




Och sen har vi fått besök av en katt, igen...
Ni som känner mig eller följt bloggen vet om att vi haft en katt sittande
utanför oss förut. Huset vi bodde i innan som vi hyrde av en familj,
dom hade en katt som bodde i garaget och inte fick marknadens bästa mat
och framförallt inte den omtanke en katt behöver.
Så han satt uatnför våran altandörr jämt.
Varje gång vi öppnade dörren sprang han in och raka vägen till Tusses matskål
och sen till mysigaste platsen i huset och sov.
Så nu har vi uppenbarligen fått en ny katt som vill ha sällskap/mat.
Den kom springande emot mig när jag kom hem imorse, först trodde
jag det va Svea men den va inte alls lika lurvig :)
Jag klappa den givetvis och kela lite med den
och sen va det inte mer med det och jag gick in.
Men sen när vi gick ut förut kommer den igen och följde efter oss.
Så nu för nån timma sen när jag skulle tända brasan och öppnar altan dörren
så sitter den där på Filippas stol med ledsna ögon och vill in.
Asså vad gör man? Man undrar ju om den får den kärlek och mat den behöver?

Stackars lilla kisse. Jag är sånn himla djurvän så jag vill bara ta hand om den.
Men det kan ju faktist vara nån liten kid därute som saknar sin katt.
Så hoppas den hittar hem igen och får den omtanke/mat den behöver <3


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Katterna dras till dig.

Måste vara för att de ser att du är så snäll.

Vad gullig Filippa är när hon ligger i sängen och sover.Nästa gång jag kommer kanske jag kan få smaka av kola kakorna de såg ju goda ut.

2011-03-15 @ 21:20:58
Postat av: Anonym

2011-03-15 @ 21:27:48
Postat av: tessie

Heeej :)



Tackar :) han är så fin lillfisen.. Vi håller på förfullt här. Men nu ska vi ta kväll och sova snart.. Har massa framför oss, men snyggt blir det :)



Hur mår ni??? Kram

2011-03-15 @ 21:29:10
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha söta dom är! C kollar också på film tills hon somnar vilket hon oftest gör efter tio minuter. Hoppas ni har det skönt i vårsolen, nästa vecka verkar bli tipptopp! Kram

2011-03-16 @ 10:11:37
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: Sverredaniella

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-09-23 @ 10:46:52
URL: http://sverredaniella.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0