Här har ni'n. Min kille! Bjuder på en dage...

dsc_0652 (MMS)

Här har ni'n. Min kille! Bjuder på en dagens Gustaf :-) vi är nu på väg in till maxi för lite matköp. Jag ska nämligen dagen till ära pröva på att vara fyra barns mor :-) det är mina syskonbarn, Maximillian och Molly som ska sova här i natt då deras oförskämda föräldrar ska till Ullared och shoppa loss! Fuskigt men kul för dem. Så nu ska jag och Gustaf in och handla lite frukost och mat till imorn. Maximillian har beställt köttbullar, hemgjorda med makaroner :-) så vi får se imorn om jag lever, hihi! Men som tur är ju Henka hemma. Så önska mig lycka till och ha en härlig dag! Kraam


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Då har du fullt upp.

Hoppas alla sover bra.

Men det går säkert jättebra.

2011-03-30 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0