God morgon soliga lördag! Gårdagen spender...

dsc_0637 (MMS)

God morgon soliga lördag! Gårdagen spenderade vi med mamma hos mormor och självklart våfflor :-) blev även lite shopping till Gustaf på HC. Han växer ju så det knakar! På kvällen blev det obligatoriskt fredagsmys. Filippa somna ganska tidigt men jag såg tyvärr Jessica vinna lets dance. Tyckte Fraank va bättre Idag ska Filippa sova hos sina kusiner så Gustaf och jag kanske åker till Carina och staffan en sväng om jag mår bättre sen,känner mig lite hängig. Nu blir det smootih med hög dos c-vitaminer så kanske jag kvicknar till! Njut lördagen. Imorgon kommer en efterlängtad Henka hem och då blir det oxfilé med massa gott ;-) Kraam på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0