Jag fick en utmaning!

 
Häromdagen fick jag en award/utmaning av Therese Steiner vilket går ut på att jag ska skriva 5 saker om mig och sedan skicka den vidare till 5 andra beautiful bloggers, här kommer det!

1. Jag har ett jävla temprament och kort stubin.
2. Jag är ett riktigt godismonster.
3. Jag tycker det skulle räcka med att det va snö/vinter en två-tre veckor runt jul.
4. Jag älskar att laga mat
5. Jag hatar att vika tvätt (därav tvätthögen med ren tvätt i tvättstugan ;)

Mina awards går till Malin Tessie Josephine Evelina  Sofie
Det ska bli spännande :)


Kommentarer
Postat av: evelina

Sv:

Hinner inte göra det nu men jag gör det imorgon :)

Tack för beautiful blogger adwardet hahaha ;)

PUSS&KRAM

2011-03-02 @ 21:28:15
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0