Är det fredagsmys så är det.

Nu kör vi...




Nu är det uppladdat med massa smaskigt.
Filippa bara älskar Fredagsmys och tycker det är jätte kul att
göra iordning allt, tända ljus och mysa till det lite :)

Idag har vi haft en slappdag.
Henka har varit iväg hela dagen så det har bara varit jag
och barnen hemma.
Filippa och jag har gjort blåbärspannkakor, jätte gott.
Men Filippa tyckte inte om själva bären men tyckte det va kul iallafall, knasunge ;)

  

Sötkorven låg i babygymmet och busa när jag laga lunch :)


...och den här trollungen spelade allan!
  

Hur har eran fredag varit?
Mys nu allesammans ;)
Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

åh så mysigt det ser ut! jag är jätte sugen på godis din jäkel!!! hahaha!



Sv: jaaa va kul! vi kan göra det tillsammans när jag vet vad jag vill göra som jag inte kommer ångra sen haha :):) eller?

2011-03-04 @ 19:30:15
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: ja jag får ta och göra det någon gång snart! haha.

Båda är jätte fint, har sagt hela tiden att jag med ska göra det när jag får barn hahah :)

Jag är sugen på att skriva någon text i nacken som på den andra bilder eller ungefär en sån som på den femte.. vet inte riktigt! hihi

2011-03-04 @ 21:06:14
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Det såg verkligen gott ut.

Så söta de är små trollen.

2011-03-04 @ 21:36:20
Postat av: ~abir | im awesome~

hej,hur har din vecka varit då? :)<3

sööööta barn :)

2011-03-05 @ 01:00:05
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0