Gustaf och jag är ute på promenad. Tog en ...

dsc_0698 (MMS)

Gustaf och jag är ute på promenad. Tog en sväng förbi kiosken och köpte tidningen å en glass, twister, den nya med både isglass och gräddglass med smak av jordgubb och annanas. Riktigt god för bara 10 spänn. Den rekomenderar jag varmt :-) Har varit ute snart en timma men inte vill han sova, ligger bara och snackar med sitt gosedjur, skruttunge! Ska snart gå hemmåt och hämta Henka som har möte och sen åka å hämta Filippa på dagis och därefter Swea hos vetrinären där hon är och blir kastrerad så hon me får springa ute :-)


Kommentarer
Postat av: Carro

heej gumman! klart vi kan boka in en date så du kan få fina naglar :) jag har faktiskt en lucka på fredag kl 14? :) vad sägs?

Hur var brölloppet? Fina bilder från möhippan föresten! åå ja vill xå gå på bröllop! :)

Kraam på dig

2011-06-15 @ 22:00:41
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0