Har haft en jätte rolig dag på Kolmården. ...

dsc_1002 (MMS)

Har haft en jätte rolig dag på Kolmården. Allt från linbana bland massa fina och farliga djur, delfiner till söta griskulltingar. Vi hade mysig picknick med pastasallad, melon och annat gott! En helt perfekt dag. Har jag precis sätt klart på dirty dancing, jaa för typ 100 gången ;-) hihi! Nu ska jag sova, henka spelar CS med Micke och Frigge så har hela sängen för mig själv! Imorn ska ni få se lite bilder från dagens parkbesök. Vet inte vad dagen i övrigt har att erbjuda men nått kul ska vi hitta på :-) God natt på er! Ps. Va diggar ni svärfars tröja då? Inte nog med den så såg vi Djurgårn tränare. Jag har en förmåga att alltid träffa på kändisar. Förra sommaren träffa vi ju på Ölvestad :-)


Kommentarer
Postat av: Tessie- Milos mamma

Javisst är det en härlig bild :))) man blir ju bara liiiite sugen ;P hahaha..



Hoppas allt är bra med er i värmen! KRAAAM!

2011-07-02 @ 21:45:54
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0