Gustaf har hittat sin tjej <3

dsc_1187 (MMS)

Vi har spenderat förmiddagen hemma hos Sara med en lite överaskningsfika. De flesta tjejerna från möhippan va där och chocka henne med en fin fotobok från möhippan och massa gott fika. Och gissa om hon blev häpen :) Så mysigt!! Sara och jag ska även träffas ikväll för att gå på Invigningen av Style By Tyras butik här i Norrköping på Drottninggatan. Ska bli riktigt kul. Få sin första godiebag ;) Det blir en hel alkoholfri kväll då Sara gav mig den fina nyheten igår att de ska få en liten knodd till i Mars, så himla kul och mysigt, grattis igen! Men jag kan lova att vi kommer ha lika roligt ändå. Kanske svänger förbi Trädgårn om det blir fins väder och tar en alkoholfri drink och hälsar på Emelie ;) Hur som helst kommer kvällen blir fantastisk. Är så glad att vi hittat varann igen och vår vänskap växer bara mer och mer dag för dag tillbaka dit den en gång var för länge sen...Tack för att du finns fina du <3 Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blåsa, platta och snygga till håret och lite make på det och sen dra på mig finstassen för kvällen. Funderar på om jag ska åka en snabbis till Maxi och kolla på ett par skor som jag är i stort behov av, har ju bara mina kilklackar som inte är de snyggaste jag skådat så är som sagt i behov av ett par partypjuck ;) Vi får se! Jag önskar er en kanonkväll för det ska jag ha! Puss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0