Min Diana.

Sorry för dålig uppdatering, skärpning utlovas!!

Idag har Filippa, jag och Gustaf varit hos Diana och Isak och hälsat på.
Det va jätte trevligt, hon hade gjort supergod lasagne me sallad
och sen rullade hon de godaste negerbollarna jagh ätit på länge :)
Tror det slank ner fyra stycken *opps*
Vi hade det jätte mysig. Satt och prata om allt mellan himel och jord.
Och snart kommer hennes efterlängtade lilla ängel till världen,
längtar tills nästa gång vi ses <3

Vad har vi gjort i helgen då?
Joo i lördags va vi och kolla på fotboll, Assyriska mot Smedby i träningsmatch
och det blev en härlig seger i vinterkylan med 2-1.
Sen åkte vi till Ikea med mamma och shoppa lite.
Blev en lampa till myshörnan och en morgonrock till Filippa, bla.

Igår va Filippa på kalas hos sin dagiskompis Sara.
Medans hon va där åkte vi till HC och käka lunch och jag köpte en ny
ammningsbh, vilket va väldigt behövligt :)
Därefter skulle vi åkt till moster och hälsat på men det blev ändrade planer
så det blev lite Skottsk fotboll hos svärfar istället...

Nu sitter Filippa och tittar på bolibompa
men snart är det match igen mot Frölunda
och Djurgårn jagar sin fjärde raka seger, men den känns given :)
Ha nu en mysig måndagkväll
eller som Filippa säger måndagsfredagsmys ;),
Hon försöker varje dag och ha lite gott till teven...

Kram på er!

Två så här fina bambuskålar i turkost
fynda jag på netto förut när jag bara skulle köpa en mjölk.
Jätte söta, perfekt till allt möjligt.
Kanske lite godis *leer*
29:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0