Nu är det bara att komma och njuta.

Eftersom jag inte dricker kaffe och kommer aldrig att göra så
har jag köpt lite te och varm choklad till mig :)
Så nu mina kära vänner är ni välkommna att avnjuta en kopp
Capuccino, Latte macchiato eller bara en med svart kaffe!



 



Så nu ska jag bara inhandla ett fint ställ man lägger kapslarna i.
Finns massa fina och ganska dyra. Allt från 400-2000:-
Men ska det vara fint får plånboken lida pint, lr nått :)

Filippa och jag har rullat lite negerbollar.
Det såg så kul ut när Diana gjorde det igår tyckte hon
så det fick bli eftermiddagens aktivitet och så slog vi till
på lite kola kakor till det ;),

Mys nu till solnedgången!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0