Löördag.

Gårdagens fredagsmys va en tiopoängare.
Alla tre bakade hemgjord pizza och pizzasallad till det, blev super god.
Sen massa grönsaker, chips, dipp och en skål med godis.
Jag älskar fredagsmys.
Det ända tråkiga med gårdagen va att vi upptäckte att vi har
smygpunka på höger bakdäck, helt sjukt, vilken otur vi har.
Får se om vi kan åka ner till bilmecken här nere sen, annars är vi fast här i helgen.
Men det kan ju vara mysigt det...

Gårdagens pizzabak :)


Har precis zappat igenom kanalerna och det får bli sport för hela slanten idag.
Nu på förmiddagen är det skidor i massor och sen match, Djurgården mot Luleå :)

Ha nu en härlig lördag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej. Vilken mysig fredag! När man går hemma är fredagar speciella när hela familjen blir samlad :) ha en toppen helg kram

2011-02-26 @ 10:19:01
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Vad gott med hemmagjord pizza.

Ni har otur med punka på bilar det är inte första gången. Det är ju så tråkigt.

Jag har arbetat i dag och i morgon har jag delad tur.Nu skall jag träna lite och sedan skall vi äta tacos.

Kram på er.

2011-02-26 @ 18:44:41
Postat av: Anonym

Mysigt ni har det..:) Hoppas Pizzan blev good..:) Kram

2011-02-26 @ 22:17:20
Postat av: sarase

åh hembakad pizza hade inte suttit fel nu :)



tack för din kommentar, det e bra då vet jag vad ni vill ha :) trevlig söndag. kram!

2011-02-27 @ 13:15:26
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0