Helgen som gått

Igår va vi ju i Stockholm lr Vallentuna på klädparty hos min svägerska.
Det va ett roligt och annorlunda sätt att handla kläder på.
me and i heter märket och det va en blandning av kläder till barn och mammor/kvinnor.
Jag köpte ett par svarta yogapants, som det nu hette. Och en body till Gustaf,
sen köpte Carina en top till Filippa och ett par byxor till Gustaf.
Det är ju ganska dyrt att handla sådär men bra kvalite.
Vi fick ju massa smarrig fika me som hon hade bakat,
det va allt från vaniljbullar till äpplemuffins :)


Värdinnan ville prova en mössa på Gustaf men den va lite föörstor :)


Mor och dotter. Min svärmor och svägerska, Carina och Jennie


Jennie, Gustaf och hans söta kusin Ida


Filippa och Gustafs kusin Neo

   
 
Det här kommer på posten nästa vecka, ska bli kul :)

  
Jaa det är precis som det ser ut, hon roffa åt sig allt.
När vi skulle kolla, känna och prova kläderna så tog hon det mesta
in på badrummet men kom snabbt ut och manikenna :)
Hon va fin i allt och köpte även en del.
Tror det är bästa för henne att inte Dejan ser den där följdsedeln ;P
Tack Jennie för en trevlig lördag!


Idag va det 15-års kalas för min kusin Sara.
Kan inte fatta att lilla stumpan har blivit byxmyndig :)
Hon kommer alltid vara sju år i mina ögon, sötnos.



Här har ni henne



Men jag fick kämpa för att få en bild på henne, som ni ser :)


Här har ni min andra superfina kusin Evelina med Gustaf.
Han va hur snäll som helst i hennes famn och till slut somna han sött...


Fina ni <3


Min linslus till syster och kusin Sebbe


Sebbe och Molly sötis busar loss



Så här glad är Gustaf när han ska gå och sova, inte ett dug sugen på det.
Skulle helst vilja vara vaken natten lång.
Men han somnade vid nio framför brasan med Henka <3


 
Filippa hurtbulle hemma hos Farmor i fredags.
Men nu kan hon träna hemma för vi skruva ihop våran i morse.
Nu ska även jag komma i form, fläbbet runt mage och rumpa ska bli FAST.
Och inte minst gäddhänget ;),

Nu undrar ni va fan jag gör vaken, när ni ser vad klockan är,
 men fick nyss ett underbart härligt och roligt besked.
Berättar mer imorn men kan säga att jag sitter här med tårar i ögonen <3

Men nu ska jag sova, Gustaf vakna och vill ha lite mat
God natt på er!
Kram


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: hehe ja det var ett tag sen trodde du viste det! :D

Det går väl ha många bilder men då blir dom ju inte så stora kanske, men skicka så många du vill ha så kan jag ju välja ut några som blir bäst annars :) Du kan söka på google på bakgrunder sen bara spara bilden, textsnitt och sånt kanske jag kan ta något som passar in till bilderna ? :)

PUSS&KRAM! <3

2011-02-07 @ 10:29:54
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, det blev billigt idag! Jag hade två års bidrag innestående. Inga hål alls heller :D Jag blev överlycklig där inne haha :) Kanske ska lära mig att inte stressa upp mig innan jag vart där till nästa gång :)

2011-02-07 @ 12:29:09
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack själv, ni kommer att bli så fina i de nya kläderna :-D

2011-02-07 @ 20:55:54
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0