Förmiddagsmys med syster

Ja visst vettni. Idag när jag hade lämnat Filippa på dagis
åkte Gustaf och jag ut till Skärblacka och va lite smakråd.
Hon skulle beställa tyg till sina trikåmössor.
De kommer bli super fina, så då är det bara att ni shoppar loss :)
www.lintottdesign.se


Efter dagis åkte vi och handla lite, sånt som alltid går åt.
Mjölk, juice, bröd, frukt och grönt.
När vi kom hem blev det lite mellis och nu tittar
skruttungarna på Karlsson på taket.

Är det nån som har lite förslag på middag?
Har väldigt svårt att hitta på nya recept, jag har en förmåga
att laga samma mat jämt, så lite ny mat tack :)






Vår fina blommor.
Första tulpanerna fick Henka när han fyllde av sin mamma, Staffan och mormor.
De rosa och vita fick jag av Ingmari, Örjan och Oscar :)
Och den sista buketten fick jag av Henka på Alla hjärtans dag...



  
Mammas kille <3

Nae nu blir det långkok.
Porterstek med kokt potatis och smörslungade morotsslantar ;),
Imorn är det fredag, igen, helt otroligt va veckorna går fort...
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: hahaha vadå då? Söt ju? hahha!

PUSS!!

2011-02-17 @ 21:07:01
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: sarase

men åh det är ju helt underbart! grattis i förskott då :)

2011-02-19 @ 16:21:18
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0