Tjuvtitt på min melon/jordgubsslush, så hi...

dsc_1524 (MMS)

Tjuvtitt på min melon/jordgubsslush, så himla gott och läskande! Bara gjord på frukt och färskpressad juice och lite melonbacardi såklart :-) Imorgon smäller det, ska för första gången fira nyår hemma i vårt hus med Syster, bästa Magnus och sötaste trollbarnen. Ser verkligen fram emot det. Menyn blir som följer; Förrätt, Gurksoppa med kräftstjärtar. Varmrätt, Helstekt oxfile med timjan o vitlök, krämig potatisgratäng, basilika o balsamicosås, sparris, fylda champonjoner och en god sallad. Dessert, Vaniljpannacotta med passkonsfrukt, färska jordgubbar o riven choklad. Jag säger bara mums :-) hoppas på en oförglömlig kväll. Nu ska jag duscha och sen åka in och köpa några saker jag glömde igår :-)


Kommentarer
Postat av: Henka

Mums filibabba!



Ser vi verkligen fram emot :)

2011-12-30 @ 16:50:58
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0