Titta på min lilla kille, så duktig! Han s...

dsc_1337 (MMS)

Titta på min lilla kille, så duktig! Han ställde sig upp vid bordskanten idag och gissa om han va stolt, en riktig mallgris ;-) Det händer mycket i hans utveckling nu. Häromdagen när han låg i mitten av dubbelsängen o sov och Henka kommer in och ska klä på sig har han puttat ner alla kuddar jag bullat upp med och glidigt ner och står vid sängkanten och skrattar, så himla goo! Kryper gör han "på riktigt" nu. Han har ju krypt länge men på sitt egna lilla sätt, tagit spjärn i golvet med tårnan så han står som en bro och kör ;-) Och igår tog vi hem lära-gåvagnen från Sandra som han stått vid idag. Han har inte riktigt balansen att ta sig framåt än men det kommer säkert snart. Det fick bli en halvdålig bild med mobilen då jag glömde minneskortet till systemkameran i syrrans data igår men kommer få tillbaka det ikväll på matchen vi ska på. Jo visst förstår ni, klockan sju är det derby i stan. IF Sylvia mot IK Sleipner och jag hoppas det slutar som i det första derbyt, 5-0 till Sylvia, blåvit kross! Så nu ska vi lämna kidsen hos Carina och Staffan för Filippa gillar inte att sitta stilla i två timmar och kolla på 22 killar som jagar en boll ;-) Men om ni håller tummarna för Sylvia så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0