Sitter och myser framför brasan dagen till...

dsc_1301 (MMS)

Sitter och myser framför brasan dagen till ära med det ruggiga vädret vi haft hela dagen. Jätte skönt. Vi kom hem för nån timma sen från Maxi, där vi handlat massa gott till imorn då Henkas syster med familj o Carina och Staffan kommer hit och äter. Ska bjuda på både lunch och middag. Blir en smarrig pastasallad med rostbiff och massa annat gott. Däremellan tårta och paket till födelsedagsbarnet Neo som fyller 7 bast. Sen hoppas jag på att vädret är med oss så jag kan grilla. Fylld kycklingfile med mozzarella, soltorkad tomat, basilika å vitlök. Och till det ungsrostad potatis och morötter, blandsallad, fetaostsås och melon/fetaostsallad, såå gott! Hoppas på en regnfri dag. Nu ska vi se den nya Maria Wern. Ha en mysig kväll! P o K


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det låter gott. Vädret blir så klart bättre till vi skall grilla. Det regnar tiil eftermiddagen sedan blir det solsken. Vi har också tänt en brasa. Är så mysigt när man inte har gjort på länge.Nu färger jag håret, det känns jobbigare för varje gång jag gör det.Var lättare när det var kortare.Får nog börja att gå till frissan att göra det.Ses i morgon. Kram.

2011-08-19 @ 21:29:28
Postat av: Jennie

Åhhh nu blev jag hungrig, det låter smarrigt :-)

2011-08-20 @ 08:18:16
Postat av: Tessie- Milos mamma

Tack :)



Jaa, har man proffs kamera så kan man ju ta riktigt snygga bilder ju ;) Är allt bra med er???



Kram



2011-08-20 @ 18:48:15
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Tack så mycket för i dag. Maten var jätte god.

Du är så duktig på matlagning och kan hitta på så mycket gott. Önskar att jag hade lite av den talangen.

2011-08-20 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0