NU KÖR VI DJURGÅRN, KROSSA IFK!!

dsc_1321 (MMS)

NU KÖR VI DJURGÅRN, KROSSA IFK!!


Kommentarer
Postat av: Mange Svensson

Oj Oj Oj Agge vad hände... Var det domarens fel eller ???

2011-08-25 @ 20:59:29
Postat av: Agge

Sv. Mange lilla du är så kaxig. Jag säger bara, vart är Bajen? Div 1? Men djurgårn hadesån sjuk otur ikväll, vilket du håller med om om du såg matchen. Lite va dommarns fel, missad straff tex. Men skyller inte på han. djurgårn hade så himla många lägen men sånt oflyt. IFK hade väll två och gör mål på dem, skit mål också!! Och tränarn ska vi inte prata om, kicken? Nog om matchen, vilka jävla poliser vi har. Gav mig en knuff när vi skulle till bilen, idiot säger jag bara. Jag är ju inte direkt den muskulösaste djurgårdaren så varför gå på mig?skulle ju bara till bilen. Bara för att de har makt så tror de de kan bete sig hur fan de vill, sorgligt. Inte fan konstigt att de blir bråk när de provosear fram!!



Men nu hoppas vi att både Djurgårn och Bajen klarar sig kvar.

Djurgårn i allsvenskan och Bajen i superettan då :-)

Mange ha det så bra och kaxa mindre ;-p

Puss på dig!!

2011-08-25 @ 22:22:20
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Jag säger inget!!! :)

2011-08-26 @ 06:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0