Firar dagen till ära våran 10-åriga förlov...

dsc_1346 (MMS)

Firar dagen till ära våran 10-åriga förlovningsdag <3 Och då tänkte vi prova på ett recept jag fått ta del av på aklejatrend.blogg.se Fläskfilegratäng med massa kantareller som Filippa plocka med Carina igår och lite köpta. Och till det jasminris och en god sallad. Dricker till gör vi en iskall Pepsi ;-) Och ikväll när våra troll somnat blir det mys i soffan med en bra film o popcorn! Underbart! Dagen i övrigt har vi faktist spenderat på varsitt håll. Jag och Gustaf har varit hos Emma och Melker och myst. Både mormor, moster helene o morbror peda va där också. Skitkul! Vi provade alla på att jonglera (emma hade lärt sig på lägret och ville stolt visa och utmana alla) Mormor va urkass, ingen kordination för fem öre, peda va hyfsad, klara väll ett varv ;-) helene, nja. Och jag va kung, haha! Till och med så bra att den ena bollen dök ner i akvariet som va typ 30*30*30cm. Hur fan kunde jag träffa ;-) skickligt gjort! Därefter åkte vi med mormor till MC och sen till affären och handla massa gott! Imorgon ska Gustaf och jag ut till Diana och Ebba och mysa. Hon skulle bjuda på spenat och fetaostpaj, gott! Nae nu måste jag fortsätta med käket! Ha en mysig kväll för det kommer jag ha! Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej! Ja nu kände jag att det var dags att börja blogga igen, man saknar det faktiskt! Kul att du följer mig. Gud vad stora både Filippa och Gustaf har blivit. Riktiga god bitar :) Ja det ska bli riktigt skönt att komma iväg eftersom jag inte hade någon semester på hela sommaren. Vi har räknat med att allt ink fickpengar går på ca 40 000 för bägge. Då är det flyg, hotell i New York, kryssningen + all inclusive på båten! Så det är faktist inte såå fasligt dyrt. Johan hälsar tillbaka. ha det fint!

KRAM

2011-08-31 @ 20:57:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Carina och staffan

Grattis tänk vad tiden går fort.

Ni får ha en trevlig kväll. Jag har tänt en brasa.

Sitter och myser för mig själv.

2011-08-31 @ 20:59:54
Postat av: Elin

Tack så jättemycket för de fina orden :)

Kram

2011-08-31 @ 21:14:43
URL: http://eliins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0