Sådär då, då va tavlorna klara med. Kommer...

dsc_0685 (MMS)

Sådär då, då va tavlorna klara med. Kommer bli grymt fint. Shit vad jag har hunnit med mycket idag, stolt över mig själv ;-) Jag håller faktist på med mat till Gustaf också men mixern bara stanna, den streikar :-( innan den la av han jag med majpure, potatis och halvägs med morot. Hoppas svärmor har kvar garantin kvar, är ju bara sju månader :-( Nae nu ska lillfisen sova, men vi får se vem som somnar först. Är jätte trött. God natt på er! Kraam


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Den är bara 5 månader.

Jag har tagit fram kvittot.

Du får det i morgon.

2011-04-05 @ 21:36:00
Postat av: tessie

Nämenm lillskrutt då :( jag vet hur det känns! Man blir så orolig. Jag vet när Milo var sjuk när han bara var 1,5 2 månader.. han hade svårt och få tag om tutten och käka när han var så igentäppt, kör du med renesans eller ortibaby???



Jaadå, det kommer bilder snart.. så du får hålla utkik ;) Vad kul, jag älskar också inredning och ramar. Vi ska med fixa korten, bla från förlossningen och nu de månader som har gått :)



Hoppas du haft en bra dag förövrigt! :) Kramar från oss..

2011-04-05 @ 21:52:24
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jaa, det är underbart med dessa vårkänslor =)

Dock är de inte lika starka idag när regnet öser ner..



Mössorna finns uppe på bloggen nu =)

Kram

2011-04-06 @ 09:14:00
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0