Passa perfekt ;-) Tusen tack svärmor för h...

dsc_0694 (MMS)

Passa perfekt ;-) Tusen tack svärmor för hjälpen! Blev jätte nöjd. Nu ska bara fönsterna tvättas, ska svänga förbi jobbet imorn och köpa medel och allt som behövs å fixa det själv, vad tror ni om de? Ska visa er allt det fina jag fixat här hemma på söndag när Henka kommer hem med bärbara datan. Vette fan hur man bloggar från Ipaden asså, hjälp! Får inte ner markören till skrivfältet och kan då varken skriva eller ladda upp bilder, tyvärr. Så den här veckan bloggar jag enbart från min xperia ;-) Nu ska jag ta mig ett glas juice och titta på kvällsöppet med Ekdal! God natt och sov gott...


Kommentarer
Postat av: angelica

Haha jaa det hoppas vi verkligen! :)



Det finns många nackdelar med sthlm men alla fördelar gör att det är värt det :) Det som är mest negativt enligt mig är att det är så omständigt med bil eftersom man bara inte kan ta bilen lite snabbt till affären som man gör i nkpg och det är mycket mer otrevligt folk och stressen är enorm. Men allt finns här! Man har alltid nåt att göra, det är så himla fint under vår/sommar, lokaltrafiken funkar hur bra som helst så att man måste skippa bilen gör ju egentligen inte så mkt (men kan tänka mig att det är lite jobbigt med barnvagn) Sen att man faktiskt kan gå ut på stan utan att känna igen en enda kotte är rätt skönt ibland :) Pulsen som är här och att det alltid är folk vart man än vänder sig är rätt häftig ändå. Som sagt våren och sommaren med alla fina parker/uteserveringar. Det är så mysigt :) Flytten är det bästa jag nånsin gjort! Jag behövde komma ifrån nkpg, jag var så less på den lilla staden (och hälften av alla invånare haha) men självklart saknar jag staden och alla vänner, men det är väldigt nära att ta sig hem :) Ta chansen om du får den, man kan alltid flytta hem igen om det inte skulle kännas rätt. Men då har man iallafall provat :)



Lycka till vad du än gör :) Kramar

2011-04-06 @ 23:36:26
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fina bilder och vilket mysigt kök.Så hemtrevligt men ändå modernt liksom. Ambiöst av dig att blogga från mobilen, jag har aldrig lyckats skriva nåra längre texter på min. För lite tålamod. Ikväll tittar jag på en specialdokumentär om Klaus Altmann, den mannen borde vara en förebild för oss alla.

2011-04-07 @ 14:43:35
URL: http://bilglas-ostersund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0