Joo, jag lever :)

Jag behövde bara några dagar att ta igen mig.
Haha, naevars allt gick jätte bra. Självklart bråka dom en del, vem ska sitta där,
leka med vad osv. Det va en lärorik natt och dag.
Och måste nog fundera ett tag på om fyra barn är nått för mig ;)
 Men vi har ju världens underbaraste barn.
Eller vad säger du syster?
Njut bildbomben...

Kusinkärlek <3






Tvspelskungen ;)


Molly sippar smootih :)
Hon älskade det. Det är verkligen ett perfekt
mellanmål. Bara banan, jordgubbar, yoghurt och juice med bara
söttman från frukten.


Dum som jag va lät jag busfröna va i våran säng medans jag
lagade mat. Och kan säga att det såg ut som ett bombnedslag
där inne sen. Men spela roll, de hade himlans kul ;)








En nybadad Maximillian.
Två gånger han de med att bada.
Man får ju passa på, eller hur? ;)

Så där då, där hade ni dem.
Ena riktiga busfrön :)

Idag ska vi åka hem till Carina och Staffan då
Henkas syster med familj kommer hit från Vallentuna.
Vi ska fira Ida, barnens kusin som fyllt fem år.
Så vid halv tolv åker vi dit.
Carina skvallra igår att vi skulle äta flygande jakob.
Det va väll hundra år sen man åt det så
det ska bli gott. Och så tårta på det :)
Vi har käpt kläder till Ida.
Tycker att leksaker har de oftast i mängder...
Så det blev en jättefin sommarklänning och en kofta till.

Nu ska jag hoppa in i duschen så allt hinns med innan vi ska åka.
Ha en trevlig lördag!
Kram på er.

Ps.

Snart är det dags.
Nästa lördag ska Sandra och jag stå och sälja alla barnkläder
vi samlat på oss under åren. Och det är
 skrämmande mycket.
Så då får ni komma och shoppa loss hos oss.
Väldigt fina och välvårdade kläder. 
Både kille och tjej från 50cl-104cl...


Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha! TACK för att du va barnvakt, dom hade verkligen jätteroligt! <3 (Och vi mä!)



Bra bilder på bustrollen! Det är ju tur att dom är söta iallafall! =)



Ses snart igen! Kram mig!

2011-04-02 @ 19:20:21
Postat av: Josse

Tusen tack för tips o hjälp!! När jag ringer kommer det direkt till Telia svar! Trevlig helg du med:)

2011-04-02 @ 19:49:47
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0