Såå himla trött

Å herregud va jag är trött.
När jag lämnat Filippa på dagis i morse så åkte jag hem och åt frukost och
sen intog jag bästa soffläget och kollade på Rachel Ray, Våra bästa år
och halva Tyra Bank innan jag somnade som en stock.
Va lite orolig att jag skulle försova mig men jag vaknade lite titt som tätt och
kollade på klockan så jag inte skulle glömma Filippa.
Halv två åkte jag hemmifrån för att hämta trollet på dagis.
Och jag va så fruktansvärt trött, svepte en cola och sen körde iväg.
När jag kom till dagis sa fröken att Filippa
 hade berättat att hon sovit hos Farmor i natt
medans mamma och pappa va på sjukhuset och tog ut bebisen :)
Hon är för rolig hon. Antar att hon längtar lika mycket som jag
och hoppas att den kommer NU!!
Funderar på om jag ska gå ut och springa ett vara runt Svärtinge,
så kanske den behagar att titta ut ;),
Men jag lägger mig nog i soffan igen
med min jordgubb- och melonsmootih-MUMS

Nästa gång vi hörs kan vi ju hoppas att den tittat ut :)
Ha det bra så länge!
Kram



Kommentarer
Postat av: Caesar

Å det hoppas jag me! Åh vad spännande det är:) Tänker på dig vännen!

2010-09-29 @ 19:21:20
Postat av: Carina & Staffan

Vi hoppas att du snart får.

2010-09-29 @ 21:59:41
Postat av: Helene K

Hej Gumman!

Tänker på dej varje dag, saknar dej på jobbet. Hoppas bebisen kommer snart :)

Kram

2010-09-30 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0