Brödbak

Häromdagen va Mamma, Sandra och barnen här och bakade tekakor och åt lunch.
Alltid lika spännande att ha tre vilda kids här lekandes :) Men det gick jätte bra.
Molly och Maximillian passade på och bada lite me,
då de inte har nått eget badkar ;),
Sandra och Mamma hjäplpte mig att flytta in garderoben in till bebisrummet.
Så nu är det bara lite övrig inredning som behövs,
men känner att jag vill veta vem det är som kommer ut först,
innan det inhandlas.






  

Mamma hur många sa du att det blev, 83?
Dom blev supergoda, ni kan ju tänka er med några skivor Grevéost på :)
Mumsfillibabba!!

Fick även min superfina skötväska som Syrran har gjort.
Hon är för bra för att vara sann <3



LiNTOTTDESIGN

www.lintottdesign.se
Hon gör ju jätte fina klänningar, haklappar, mössor, fleccebokstäver
och lite annat smått och gott.


Igår trodde jag att det va dags för S/G att komma ut men så va inte fallet.
Det va så här, mitt under Djurgårdsmatchen somnade jag till och sov i två timmar.
Vaknade vid 21.15 och kollade lite på nått valsnack på 4.an.
Diggar Reinfeldt stenhårt, att han är djurgårdare är ett stort plus ;),
Sen skulle jag resa mig upp och dricka lite päroncider, men det gick inte.
Helt plötsligt börja det värka jätte mycket.
Försökte tre gånger med det gjorde så himla ont.
Så Henka fick ge mig glaset och jag låg kvar och kved.
Värken avtog efter några minuter så jag la mig ner igen,
men sen kom den tillbaka.
Då gick jag upp och gick fram och tillbaka i vardagsrummet.
Och kom då på att jag inte packat BB-väskan :O
Vilket jag gjorde mitt i allt värkande...
Men efter tredje verken stannade allt upp
och det kom inte nån mer värk.
Så det va troligen "bara" lite förvärkar.
Så vi får se vad som händer...
Men det va lite spännande trots allt :)

Jobbar idag 10.30-16.24
och därefter har jag bara tre arbetsdagar kvar, om inget annat händer.
Onsdag, Torsdag och Fredag. Sen blir det att ta det lugnt.
Men mitt under allt packande igår tänkte jag på allt vi inte inhandlat.
Så som barnvagn, amningsbh och allt va det innebär, skötbordsdyna,
höstoverall, skor/tossar, påslakanset till spjälsängen o.s.v

Sen måste vi åka ut till Syrran och hämta hem lite neutrala kläder så länge
innan vi vet va det är där inne.
Vi har ju en sjuhelsikes mamssa kläder både efter Maximillian, Molly och Filippa.
Fråga Staffan lite snällt om vi får låna vaggan igen *blinkblink* :)
Hämta liggdelen hos Sandra måste vi ju me göra...
Ojoj det va en hel del som måste göras innan det är dags.
Så därfär får du gärna vänta med att komma ut en vecka till är du snäll :)

Nae mina vänner nu måste jag skynda mig.
Måste snygga till mig lite och äta frukost innan jobbet kallar.
Ska ju åka om 45 min, hurry hurry ;)
Ha en mysig höstsöndag.
Imorgon är det bara 12 dagar kvar...

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju så typiskt dej, å vänta in i det sista..:) Trodde du hade bestämt vad du skulle ha för vagn!! Är det något du behöver ha hjälp med så är det bara att ringa... Ta det lugnt på jobbet.. Kram Mamma (Pussa Filippa från Mormor <3 )

2010-09-19 @ 10:01:43
Postat av: Mor!!

Nej det blev 85st.. Trodde du hade bestämt dej för vilken vagn ni ska ha, men så fel man kan ha ibland.. :) Behöver du någon hjälp är det bara att ringa, det vet du... ta det lugnt på jobbet, och slit inte så dant.Ha det så bra , och pussa Filippa från Mormor <3 Kram

2010-09-19 @ 10:23:47
Postat av: SYRRAN

NEEEEJJJJ, du får inte föda förrän efter imorn, typ vid 12.00 sådär! =)



Tack för att du är så snäll o tycker jag är duktig!



Hörs snart igen! (har ju bara pratat med varandra 1 gång idag) haha



KRAM

2010-09-19 @ 14:52:34
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har tagit in vaggan.

Kommer någon dag med den.

2010-09-19 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0