Biljävel

Imorse när vi vaknade åkte vi till vrinnevi för en promenad.
Vi tog 5,5:an. Henka började i ett rask tempo , vilket jag inte riktigt orkade med.
Men vi kan gå lite lugnare säger han, visst sa jag.
Men efter dryga kilometern fick jag ont i skenbenen och ryggen så jag gav upp.
Filippa och jag gick tillbaka till parkeringen och njöt lite av solen istället.
Så Henka fick gå runt själv. Men jag gjorde ett tappert försök,
men vad hjälpte det. Ingen bebis på väg ut än...

På vägen hem dog SAABEN. Så vi ringde bergningsbilen.
Som körde bort den till verksdaden här i Svärtinge
och chinesen där konstaterade att det va bränslepumpen som va kaputt.
Så vi lämnade in den där och blev 2700kr fattigare :(
Den slanten skulle varit mycket roligare och köpa inredning till bebisrummet för,
men men sånt är livet...

Filippa och jag har precis ätit spagettih och köttfärsås.
Hon ligger och tittar på bollibompa och cirkuskiosken,
som måste vara det sämsta barnprogrammet ever :S
Men hon tycker det ju är kul, det är ju huvudsaken :)



Filippa klippte sig för första gången i Söndags.
Och frisören va
ingen mindre än Mamma!!

   

En nyklippt och super söt lite prinsessa <3

 

Världens gosigaste lilla Svea


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Synd att ni har sån otur med bilen.

Bra gjort att ni tog en promenad.

Vad fin Filippa blev.

2010-09-30 @ 20:23:06
Postat av: Helene K

Vilken j...a bil ni har då!!! Å ingen bebis trots promenad. Att gå uppfär backar lär va bra ;) du får väl testa det om den inte kommer snart. Klart jag kommer å hälsar på, jag får komma över min "bilfobi". Ha det bäst å lycka till om vi inte hörs igen innan bebisen kommer.

Hälsa familjen

Kramis

2010-09-30 @ 20:31:29
Postat av: Emma

Vilken liten sötiis hon e då =)



Nu får den ta o komma tycker jag allt :D

2010-10-01 @ 10:52:00
Postat av: Jennie

Dumma bilar, vår bil gick inte heller genom besiktningen, någon fjäder som är trasig och måste lagas, och besiktningsmannen sade att bromsarna behöver bytas snart... Det är dyrt att ha bil...



Men har bebisen kommit än då?



Kram

2010-10-01 @ 20:40:10
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0